Subject: vastus Terviseministri määruste muutmisele
From: "Kersti Esnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 14:50:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

edastan käesolevaga Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu vastuse 
terviseministri määruse muutmise kirjale.

Lugupidamisega

Kersti Esnar

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	Terviseministri määruste muutmineKuupäev: 
Mon, 10 Feb 2025 08:10:47 +0200Saatja: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Saaja: 	Eesti Kohtuekspertiisi Instituut  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>, Kaitseressursside Amet  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, 
Transpordiamet  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, 
Eesti Töötukassa  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, 
Häirekeskus  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Päästeamet 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti Arstide Liit 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti 
Õdede Liit  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti Haiglate Liit 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti Perearstide 
Selts  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Eesti 
Kiirabi Liit  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Terviseministri määruste muutmine

Registreerimise kuupäev: 09.02.2025

Registreerimise number: 1.2-5/384-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee